№ 1 (21) – 2024

 ТЕОРІЯ ВІЙСЬКОВОГО АВТОМОБІЛЯ З ПРУЖНИМ НАКОПИЧУВАЧЕМ ЕНЕРГІЇ
ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЙОГО РУХУ

 

https://doi.org/10.37129/2313-7509.2024.21.157-162
 
завантаження  Л. М. Петров, канд. техн. наук, доц.

 

завантаження  І. В. Кішянус
 
 
 

Цитувати за ДСТУ 8302:2015 (завантажити)

 

Анотація

Робочий процес військового автомобіля супроводжується навантаженням колісного рушія дотичною силою навантаження, що приводить до невідповідної реакції протектора його шини на реакцію опорної поверхні (стискання та розтягування шини при її деформації). В статті розглянуті питання теоретичного дослідження механічної системи військового автомобіля з пружним накопичувачем енергії «автомобільне колесо-пружинний штовхач» зі створенням прокручування пружного елемента рухливого важеля з застосуванням теореми Гюйгенса – Штейнера, а також системи загального рівняння динаміки.
Метою дослідження є створення військового автомобіля з пружним накопичувачем енергії конструкторсько-технологічної схема, якого включає «неактивний міст» з пружним прокручуванням осі коліс та накопичуванням потенціальної енергії від додаткового пневматичного резистора. Наукова та практична значущості роботи полягає в тому, що вперше запропонована теорія військового автомобіля з пружним накопичувачем енергії для підтвердження його руху та технологія для її здійснення, в якій при обертанні коліс вільної осі введено частка енергії від пневматичного резистора. Методологією дослідження являлося встановити математичний зв’язок між рухливим важелем та обертанням осі від пневматичного резистора.
Результатом є розроблена геометрія військового автомобіля з пружним накопичувачем енергії для підтвердження його руху роботи у циклі руху вільної вісі з пружинним накопичувачем «автомобільне колесо-пружинний штовхач», що відповідає провалу опорної поверхні між першим і і третім веденими мостами. Цінність проведеного дослідження, результати проведеної роботи дозволять зробити внесок в галузь автомобільного виробництва. Запропоновано модель для застосування пружного накопичування енергії в ходовій частині військового автомобіля.

Ключові слова

пружний накопичувач, пневматичний резистор, вільна вісь, картер, частина, що несе, опорна поверхня.
 
 

Список бібліографічних посилань

  1. Петров Л. М. «Спосіб удосконалення обертального руху колісного приводу автомобіля Л.М. Петров. Київ: Патент № 42929, Бюл. № 7, 2009, 3 с.
  2. Петров Л. М. «Спосіб переміщення мобільного енергетичного засобу» Київ: Патент № 86825, Бюл. № 1, 2014, 3 с.
  3. Молодан А. О., «Метод визначення додаткових витрат енергії викликаних нерівномірністю крутного моменту руху при відключенні циліндрів». Вісник машинобудування та транспорт, 2018. № 2. C. 72–73.
  4. Молодан А. О., «Підвищення енергетичної ефективності колісних машин методом включення циліндрів в автотракторному двигуні. Харків, 2019. Вип. 10, Вип. 2. С. 48–53.
 
 
 

References

  1. Petrov, L. M. (2009). Method of improving the rotational movement of the wheel drive of the car. Kyiv: Patent № 42929, Byul. № 7 [in Ukrainian].
  2. Petrov, L. M. (2014). Method of moving a mobile energy supply Kyiv: Bul. № 1. [in Ukrainian].
  3. Molodan, A. O. (2018). A method for determining additional energy inputs for estimating the uneven torque of the engine when the cylinders are turned on. Visnyk mashynobuduvannya ta transport, 2. [in Ukrainian].
  4. Molodan, A. O. (2019). Improving the energy efficiency of wheeled vehicles by the method of turning on cylinders in an autotractor engine, 10, 2, 48–53. [in Ukrainian].

  

Copyright 2014 21.157-162 (укр) А. Розроблено ІОЦ ВА
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free