№ 1 (21) – 2024
|
||
ТЕОРЕТИЧНІ ПРЕДУМОВИ РОЗРОБКИ АВТОМОБІЛЯ ДВОМАСОВОЇ КОНСТРУКЦІЇ |
||
|
https://doi.org/10.37129/2313-7509.2024.21.151-156
|
|
|
||
![]() |
Л. М. Петров, канд. техн. наук, доц. |
|
![]() |
Ю. М. Петрик |
|
|
||
|
||
Цитувати за ДСТУ 8302:2015 (завантажити) |
||
|
||
Анотація |
||
Рух з місця вантажного автомобіля супроводжується його навантаженням гравітаційною силою в зоні плями контакту з опорною поверхнею, що може приводити до нерівного обертання шини по опорній поверхні при її деформації, а також зменшення потужності, яка передається на колісні рушії автомобілю. В статті розглянуті питання дослідження теоретичної передумови розробки автомобіля двохмасової конструкції та елементів теорії вантажного автомобіля з внутрішньо вбудованим механізмом для поліпшення руху в складних умовах експлуатації.
Метою дослідження є удосконалення технологічної схеми вантажного автомобіля з вбудованим в його конструкцію механізмом, який почергово навантажує вантажну платформу амплітудою та частотою, що дозволяє передавати енергію відпрацьованих газів на ходову систему.
Науковий та практичний напрям роботи полягає в тому, що вперше застосовано технологію при якій вантажну частину вантажного автомобіля з’єднують з ходовою частиною пружно завдяки чому застосовано закон накопичення енергії, а це дозволяє більш доцільно підійти до розгляду реалізації крутного моменту на колісному рушії.
Результатом дослідження являється конструкція вантажного автомобіля ходова частина та вантажний короб якого розділені пружними елементами які навантажуються амплітудою та частотою коливань. Проведені дослідження, дозволяють створити новий напрямок в розробці конструкції вантажних автомобілів розподіленням ваги. Під час роботи над статтею теоретичні предумови розробки автомобіля двомасової конструкції теоретично розроблено вантажний автомобіль та теорія для його реалізації.
|
||
Ключові слова |
||
амплітуда, частота, двомасова конструкція, вантажний короб, ходова частина.
|
||
|
||
Список бібліографічних посилань |
||
|
||
|
||
References |
||
|