В статті авторів приведені елементи теорії динамічно розвинутої підвіски військового автомобіля конструктивним вдосконалення його підвіски шляхом зв’язки її з колісним рушієм, балка якого приєднана ресорами до рами автомобіля. Також розглянуті питання дослідження динамічно розвинутої підвіски військового автомобіля створивши додаткову кількість рухів допоміжної системи, та руху центра мас цієї системи.
Проведеними дослідженнями було теоретично приведена удосконалена технологічна схема навантаження колісного рушія при переїзді ним опори, перетворення енергії підведеної до колісного рушія та кількісних рухів кінематично розсереджених в колісному рушії в керований відносно диска колеса рух автомобіля зі складанням тягового зусилля автомобіля з переносними силами кількісного руху, яка є допоміжним фактором до інноваційної технології його переміщення.
Вперше розглянута технологія в якій при обертанні колісного рушія по перешкоді застосовано закон зміни механічної енергії,тобто, енергії підведеної до колісного рушія та кількісних рухів кінематично розсереджених в колісному рушії в керований відносно диска колеса рух автомобіля зі складанням тягового зусилля автомобіля з переносними силами кількісного руху, а це дозволяє більш доцільно підійти до розгляду реалізації крутного моменту на колісному рушії.
Авторами приведені елементи теорії кількісних рухів кінематично розсереджених в колісному рушії. При розкритті поняття «динамічно розвинутої підвіски» були використан рівняння, які математично підтверджують зв’язок з кількісними рухами кінематично розсередженими в колісному рушії в керований відносно диска коліс рух автомобіля, що дозволяє подолання перешкод на шляху та опорної поверхні в певних умовах експлуатації автомобіля.
|